Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Sestavljeni so v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Cene, načini plačila, dostave
Cene
Vse cene v naši spletni trgovini so navedene v EUR in že vključujejo DDV in veljajo do
sprememb. Veljavnost cene za izbrano blago velja na dan nakupa.
Za izdelek naročen po vaši želji prodajalec sporoči ceno in velja na dan potrditve naročila s
strani kupca in prodajalca.
Način plačila
Ko vam potrdimo, da je izdelek na zalogi, vam pošljemo predračun in podatke za plačilo.
Za naročila do 50,00 EUR zaračunamo 3,50 EUR stroškov pošiljanja. Drugih stroškov s
pošiljanjem ni. Za naročila nad 50,00 EUR stroškov pošiljanja ni.
Dobavni rok
Naročen izdelek vam bomo dostavili v roku 5 dni oz. v najkrajšem možnem času, po
predhodnem plačilu na naš račun. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas
dela prostih dni ustrezno podaljša. Pred plačilom vam bomo sporočili rok dobave. Dokler
izdelka ni na zalogi, vam ne pošiljamo predračuna. Če izdelka ni na zalogi do 10 delovnih
dni, vas predhodno obvestimo in se dogovorimo za morebitno kasnejšo dobavo. V vsakem
primeru bo kupec po elektronski pošti obveščen o roku dobave izdelkov, ki niso na zalogi.
Vračilo blaga
Kupcu pripada pravica, da v roku 15 dni po prevzemu blaga vrne kupljeno blago. Kupec je
dolžan kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec
najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga pisno obvestiti prodajalca, in sicer na kontaktni
e-mail info@luti.si, blago pa vrniti. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v
originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in pisna obrazložitev.. Ponudnik za
vračilo blaga ne sprejema pošiljk z odkupnino.
Reklamacije
Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako na naslov prodajalca. Izdelki morajo biti v
originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne
poškodbe, ki nastanejo pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti račun in
pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek
zamenjan ter poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega
ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo!
Škoda
Prodajalec ne odgovarja za morebitne težave ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz.
malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.